Často kladené otázky

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Víme, na co se nejčastěji ptáte. Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy proto předkládáme „jako na dlani“.

Jak vrátit zboží, které se mi nelíbí/nehodí?

Nemějte obavy. I to se může stát. Bez ostýchání můžete využít zákonnou lhůtu 14 dní. Nepoškozené a nepoužité zboží nám prosím zašlete na uvedenou adresu

Je možné vrátit jeden kus z objednávky?

Jistě! Stačí nám uvést, o jaké konkrétní zboží se jedná.

Kam mám zboží zaslat?

Všechno zboží prosím zasílejte na adresu:

Milan Vrba
Majakovského 25
36005 Karlovy Vary

Kdy mi přijdou peníze za vrácené zboží?

Hned, jak od vás obdržíme zboží nazpět, vystavíme opravný daňový doklad a provedeme v co nejkratším možném termínu platbu na Váš účet. Jen prosím nezapomeňte uvést číslo bankovního účtu do emailu pro odstoupení od smlouvy.

Za jak dlouho bude moje objednávka vyřízena?

Objednávky přijaté v pracovní dny do 12 hodin nejčastěji expedujeme ještě týž den. Nejzazší termín expedice je nejpozději do 48 hodin (v pracovních dnech).

Jak mohu objednané zboží zaplatit?

  • Platba kartou / Rychlým bankovním převodem – zboží zasíláme následující pracovní den.
  • Klasickým bankovním převodem – zboží zasíláme po připsání částky na náš účet.
  • Dobírkou – zboží zasíláme tentýž nebo následující pracovní den..

Na koho se obrátit, když potřebuji radu, nebo pomoc?

Neostýchejte se obrátit na náš zákaznický servis, který je vám k dispozici v pracovní dny vždy od 8:00 do 15:30 na telefonním čísle 

+420 728 500 834  email: info@hgm.cz.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení