Často kladené otázky
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Víme, na co se nejčastěji ptáte. Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy proto předkládáme „jako na dlani“.
Jak vrátit zboží, které se mi nelíbí/nehodí?
Nemějte obavy. I to se může stát. Bez ostýchání můžete využít zákonnou lhůtu 14 dní. Nepoškozené a nepoužité zboží nám prosím zašlete na uvedenou adresu
Je možné vrátit jeden kus z objednávky?
Jistě! Stačí nám uvést, o jaké konkrétní zboží se jedná.
Kam mám zboží zaslat?
Všechno zboží prosím zasílejte na adresu:
Milan Vrba
Majakovského 25
36005 Karlovy Vary
Kdy mi přijdou peníze za vrácené zboží?
Hned, jak od vás obdržíme zboží nazpět, vystavíme opravný daňový doklad a provedeme v co nejkratším možném termínu platbu na Váš účet. Jen prosím nezapomeňte uvést číslo bankovního účtu do emailu pro odstoupení od smlouvy.
Za jak dlouho bude moje objednávka vyřízena?
Objednávky přijaté v pracovní dny do 12 hodin nejčastěji expedujeme ještě týž den. Nejzazší termín expedice je nejpozději do 48 hodin (v pracovních dnech).
Jak mohu objednané zboží zaplatit?
- Platba kartou / Rychlým bankovním převodem – zboží zasíláme následující pracovní den.
- Klasickým bankovním převodem – zboží zasíláme po připsání částky na náš účet.
- Dobírkou – zboží zasíláme tentýž nebo následující pracovní den..
Na koho se obrátit, když potřebuji radu, nebo pomoc?
Neostýchejte se obrátit na náš zákaznický servis, který je vám k dispozici v pracovní dny vždy od 8:00 do 15:30 na telefonním čísle
+420 728 500 834 email: info@hgm.cz.